2013年9月17日 星期二

日式。冷烏冬 (附食譜)

還有2天就中秋節呢 多麽的開心節日 這幾天也食了不同品牌的月餅! 打破我過去的紀錄呢!! 食了一件 胃仔都有點受不住呢>.<頂住個胃呢 好快醫師把把脈就知我食多左呢 哈哈

夏天就快完結呢 要快將冷麵材料食完呢 特別是芝麻醬、冷麵汁、鰹魚碎、紫菜碎等等。。為大家送上消暑良品

日式。冷烏冬 (附食譜)

我的冷烏冬 配菜是蟹柳及火腿 冷麵汁

今次用右邊的冷烏冬 !! 

做法 ****
1/. 先煲熱水,水滾後加入烏冬,煮5-8分鐘,期間加鹽及少許麻油,關火關蓋焗5分鐘,沖冰水後瀝乾水份加少許麻油放入雪櫃內
2/. 食時,以芝麻醬、冷麵汁、鰹魚碎、紫菜碎伴食即成

溫馨小貼士 *****
1/. 加入少許麻油更香,而且減少烏冬黏在一起
2/. 沖冰水使烏冬更具彈性爽口

昨天走過街市(我也很喜歡傳統街市呢!) 有很多傳統燈籠 我還未買呢 ! 大家有什麽心水呢 我獨愛小玉免呢 ^^



沒有留言:

張貼留言