2013年9月11日 星期三

9月。月餅節 (奶黃+冰皮)

剛看電視 還有8天就是一年一度的「中秋節」(我愛稱之為月餅節!) 其實我上星期六已做了月餅了 但因為懶惰還未整理相片~~ 主因是我的apple老鼠仔壞左@.@ 十萬個不方便呢! 這幾天要攞出去apple store! 事實上 我是不太愛食月餅 基本上整個月餅節夾夾埋埋可能只食了半個。。。哈哈 但今年試了近期大熱的奶黃餡 大班冰皮也是我每年會買一pack 但只食其中的1/4 哈 應應節吧 ^o^

9月。月餅節 (奶黃+冰皮)



據聞半島酒店的奶黃月餅十分大買。。要訂貨添。。今年有幸試了mini裝的1/4 美味 但真的誇張要訂貨。。我自己就不會訂啦 有得試就夠了

味道剛剛好 口味也不錯呢 感覺到新鮮做的 哈哈 

家附近的商場每年也有做大班的推廣 我也忍不住買了細細pack (一pack2個) 來試試 太多味道了!! 

揀了好耐。。。最終揀了芝士咖啡 咖啡味濃濃 由於我不愛好甜品 所以只食了少許呢

芝士也很大件呢 !!!! 軟綿綿 口感也不錯呢 不過 我覺得似日式和菓子般 哈哈


沒有留言:

張貼留言