2012年2月10日 星期五

英法跨年聖誕遊2011-12 Day 1 (24/12/2011 平安夜London Eyes)

係時候寫下英法之旅啦 ! 

計埋下個月頭我又去旅行玩 ...

我絕對有理由相信我上半年既旅行遊記有排打囉 !

不過,都好 起碼大家唔係淨係睇我打食譜煮餸咁悶 哈哈

嗱 !!!!

我呢次2星期英法之旅絕對100%以「無帶腦」黎形容

因為我好友係一位好well-organized 既女仔 

所以好友一早就係我呢位「懶到出汁」既我安排好一切 哈

亦都因為咁 ...... 我呢幾篇英法之旅blog以相為主 !!!

要問我行程 ... 我答大家唔到 哈

我只識搭tube 返屋企 我住係Western London 哈 哈 哈

總之 每日都係得番食、買、玩、訓 哈哈

Day 1 平安夜 下午出街 ---->> London Eyes 



講真 ! 真係唔係太凍咋 約5-8度左右

但我鐘意冬天「冷物」哈

黃昏日落美景

--------------------------------------



London underground 



先到XXX (忘記左邊到啦 !!) 好友要攞個早前訂左既銀包 ^.^

平安夜 ... 條街好靜 



坐低食番個tea 



時差+上坐左17個鐘飛機 .. 仲未計停dubai 果程等左4個鐘 ... @@

我都真係有的攰 =.= 。。。。。。。。。

食飽就出去吹吹風去 ====>> London eyes 



好友一早幫我book左票 !!! 正呀



又唔係話好多人 主要係旅客居多 !



魔天輪同星加坡個差唔到 當然風景唔同啦 ^^



個景都真係好靚 好吸引呀 !!!!!!!!!!!!

由日落睇到天黑 正呀 ^^ 



到達最高點啦 ^^



吹完風 影完相 當然要買手信同影下相啦 !!





London eye玩完後 有得行X'mas market ^.^





行完一番 見無咩做 ... 8點幾都回家 實在好眼訓 @.@

Day 1 完





















沒有留言:

張貼留言