2009年12月24日 星期四

簡簡單單的平安夜 !!

dears all ,

vacation 真的會讓人忘記時間


今日早上打日記時 ..... 才發現是24/12 x’mas 日


是平安夜 ^^


希望各位在HKG 的好朋友們今晚玩得開開心心




很久也沒有坐TG line , 都幾好坐...... 但食物質數有點 ........


加上不習慣沒有電視 的空姐好大年紀添呢 哈哈


因為最近也常常坐CX .....


習慣了睇電視


所以 今次帶左sammi 最新福音大碟 在機上看 好正呀 !!








婆婆身體仍健康 太好了


我愛你 我愛我的家人 我愛與你們一起相處的每一刻時光


我能做到的 就是陪著你們吧 !  




超級鐘意舅父的房間 

哈哈 如果我係香港 都有咁大間房間就好啦

咁的公仔就唔使咁慘咁迫 ==" 







舅父煮的晚飯


good night all !


love,

katie 






 




沒有留言:

張貼留言