2014年11月15日 星期六

外食系列。元朗大榮華

上星期坐西鐵第一次搭到尾站--> 屯門!!!! 嘩 真的是大鄉里呢 [羞] 晚上再到元朗食大榮華。。。想起來 我腦內的元朗搵食。。就似只有大榮華 或者要大家多點介紹好食店給我呢 因為我很少外出用膳 即使有也是連鎖店為主 [汗] 。。。。

鳴鳴。。。photobucket 整相工具網連續3日壞了。。。。搞到我不能upload食物相片加水印。。。唉。。。。唯有出其他文章頂上先

katie kitchen。katie world Facebook Page 

                          請click -> katie kitchen。katie world。群組
元朗大榮華

我唔客氣啦 !!!


正呀 雖然我也知不是很健康。。。

蘿蔔炆牛筋 美味

我至愛的豆苗 好味呢

主角當然是豬油撈飯啦 ^^ 我食晒一碗呢 ...

焗魚腸。。。我不太愛>__< 

熱呼呼的馬拉糕

翌日再蒸做早餐也好味 好鬆軟





沒有留言:

張貼留言