2010年4月29日 星期四

k精選蕃茄濃湯通粉

dears all,


    k精選蕃茄濃湯通粉

    呢排又鐘意整早餐, 哈哈 , 當然有少爺仔呢個dead heart fan屎啦 !!
    早前係ST 行過KFC 見到人地個蕃茄通粉好正
    所以自己都要整番個k精選先得 

    

    唔知點解會影出黎好似超辣湯底咁 .... >.,< 
    蕃茄+粟米粒+火腿絲+雞柳抄香 + 香草
    (題外話 : 近日k+k媽咪分別地買左好多唔同既香草粉... 
     所以呢個week 的抄肉片差唔多全部都係香草味... )

     香草週  

    如果將的材料落通粉一齊煮, 好似無咁濃
    但將的材料抄香放top, 會濃味的 好味的 ^^ 

    

    配埋個蟹柳+火腿粒抄蛋

    今次少爺仔唔使我3催4請, 我叫佢一次就出黎開餐luuuuu
    本來諗住k爸爸都有份...
    點知我沖涼出黎...... 開個煲 ...
    無晒 !!

    唯有再開煲啦, 但得番好少好少蕃茄肉...
    所以k爸爸果碗通粉大部份係開蕃茄汁
    激C人呀 

    不過k爸爸當然一貫作風, 話好好味啦 !!!!! 
    (基本上, 我失手整的野難食, k爸爸都會幫我食晒以表支持 !! )
    好感動 **i love u ****    

    

    我自己當然食左一碗先出門口啦 

love,
katie



沒有留言:

張貼留言