2010年4月18日 星期日

與商場戰友bonnie@K11 shopping 記

dears all,

   與「商場戰友」shopping 怪bonnie仔@K11 shopping 記 
   真係忍唔住要show 下我地2個小儍妹 (哈哈, 仲認細... ) , 
   只係識買, 都無睇下有無咩 "著數" 唉 .....

   買滿$1000 以上, 有一部小即影即有Africa 主題相機一部
   
   我地買左$2000幾蚊, 有2部 , 每人一部 
   有時我覺得的小著數, 最容易氹到我地開心, 哈哈 , 就算係的無謂野都覺得抵左..

   

   真係要分享下點解我地會買完之後會知道有呢個禮物送

   話說我地一袋小袋搭電梯, 係電梯口, 有一個K11 既職員派上圖單張

   我地2個又好客氣咁接收, 個男仔就開始介紹 , 咁啱我地又見到大字板上寫

   "買滿$1000以上有相機送" -----> 個男仔又話係呀

   k ;「哦 ! 咁我地加埋都有啦 , 我買左4佰幾sunglass , 你又買左$16xx ! 」

   b :「又係哦 !! 咁我地係咪可以攞到呢 !」

 職員 :「係呀, 不過你地的單, 要有一張係食野地方先得 !」

   k :「呀, 咁我地無呀 ... 」

   職員 :「其實你地可以係bread shop 買個包都okok ! 」

 b+k (嘴角笑笑) :「咁又好哦! 」

   職員 :「咁不如我帶你地落去買包, 之後再去禮品部攞禮物 !」

   -------> 就係咁樣... 個職員就同我地一齊行 ...... 

   個職員仲要好好咁介紹下個K11商場, 仲問我地個商場有咩吸引 !

   k :「因為少人, 行得好舒服, 所以幾好 >.,< !
   
   (我相信如果K11個老闆聽到我咁講都唔知開心定失望 .... )

   

   因為係新商場開張, 所以的shop 好多都有discount !!! 
   最爆就係lazy既我... 已經有3個日用完清cons 水無買, 
   bonnie仔已經係fri 同我行街果陣提過我 , 
   哈哈, 咁今日經過入去買, 又睇下野, 本來都只係諗住睇下
   點知sales 話的sunglass 有一個功能, (防UV當然有啦 !)
   就係防反光, 特別係海上, 戴住佢可以見到水底的魚仔
   嘩 ! 好吸引, 仲有我最愛既閃石, 還有出海既功能, 當然最驚喜既8折
   哈哈

   

   $500減$100 ---> $1000減$200
   $1500減$300 --> $2000減$400

   結果bonnie仔又入貨, 努力到最後, cal 埋其實戰友問下
   幫janice 買支nail color 
   個男sales 仲好好咁 , 每人一套mini size !!!!!!!!!
   仲有一大堆tester !!! 
   真係好鐘意的超級Q版size 既野 ~~~ 
   因為我不停話好得意, 所以人地忍唔住送埋比我 ......  
   

love,
katie 


   

   




  • 留言者: Ma
  • Email: cutefishybb@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-04-20 00:52:00
與「商場戰友」shopping 怪bonnie仔... 呢個外號好似長咗d... XDDD

沒有留言:

張貼留言