2010年2月8日 星期一

tasmania 的第五天 ! (塔斯曼尼亞的最後一天)

dears all,

   終於要收拾心情 ..... 來到tasmania 的最後一天 !!
   又參加半day tour
   坐船在hobart 港一round --> Cadbury 吉百利朱古力廠
   本來都覺得去睇朱古力廠好似無咩特別咁
   但最後也屈服於 "個個去tas必去的地方"
   哈哈 喜出望外
  
 
   在門口已有牛牛等待我們
   職員又不停派朱古力給我們 ...... ~~~
   食左好多朱古力呀 !!!
   
   其實入到黎真係只係為左買朱古力 .... 無咩可以話好特別可以睇
   後方就是朱古力超市 !!!
   真係平到你唔相信 ....
   
   因為為免我車共4位團友等 ..... 極速買朱古力
   唔理咁多 pack 左一大箱回港 !!!
   9kg == $ 500 港元 !!!!
  
  實在太難忍手唔買 ~~~
   本來買左朱古力粉可以沖朱古力奶飲 ......
   但回到香港在海關出閘時 ...... =="
   發現唔妥 .... 大件事
   " 點解個箱好似有的啡色粉漏出 ...... "
   出事啦 ...
   爆朱古力粉 ~~~~ 太可惜啦
   搞到清晨4:00 AM 在機場toilet 內搞搞個箱 ==.
   回家仲要大清洗 哈哈
   所以大家明白收到手信時 好似好香朱古力味 就是這樣吧
   
   回程時坐船船
   欣賞沿途風光
   
   在船上的lunch !!!
   又是三文治 ~~~~~~~
   
   認真誇張 我們的船上我+M少+2位台灣人+1位外國人+服務員+船長=7人
   唉 好靜的環境 !
   1點左右就回酒店 .... 但我的飛機是5點左右 
   做咩好呢 
   我們仍然死心不息 想去鮑魚場
   鮑魚場的資料是我在<新holiday> 雜誌上介紹的
   相信旅行團必去的
   try try 打電話去問下
   佢地話3點會有tour 叫我地join 埋 ... 但我地話我地趕飛機
   佢都無辦法咁 我地繼續苦苦求下人家話我地只係到店買鮑魚唔參觀
   最後我地就即刻坐taxi 去 ( 都要20mins 車程 !)
   
到達啦
   入去見到個華人女仔 佢話今日早上做左2團國內朋友
   佢同老闆都好攰 ........
   我地 "山長水又遠" 到來 都無所謂啦
 諗住淨係買幾罐回家當係做下手信仔
   個女仔好好人 話問下老闆想唔想做埋我地生意
   嘩 !! 發達啦 !!
   老外老闆話 yes !!!!
   哈哈 就是這樣 ......... 老闆+個女仔只招待我們二人
  
  大開眼界 ~~ 鮑魚場
  
  老闆話 "青鮑" 是最貴的 !!!
   



   老闆好cute ^^ + nice !!
   
   這個難得的機會 點會放過與老闆合照一張呢 ^^
   
   還有很nice nice 的中國女仔職員的介紹
   
   老闆好好人 ~~ 親自下廚煮新鮮鮑魚給我們試食 !!!!!
   哈哈 發達又有口福 好美味 好美味
   太正 katie 仲要拍片 好正呀
   所以最後我們也好識做咁幫手買了少許啦 
   M少仲pack 箱回家 哈哈
   想不到用左最 $$$$$$ 就在這裹 !!
   
   是新鮮的
   好啦 ...... 又回酒店取行李到機場的時候
   
   (待續酒店篇 ~~~~ 密切留意)


k


   
   
  


  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-11 16:37:00
bobo,
謝謝你 希望你喜歡我的旅遊分享篇 ^^
我入住hobart 港的 wrest point 賭場酒店 在酒店內的counter book ^^
詳細資料可能我要再搵搵 ... SORRY 因為行程不是我安排的 ...
入吉百利廠 印象中好平 ^^ $100 港元內
k





  • 留言者: Noble
  • Email: noble_nohk@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-11 14:22:00
想請問你join Cadbury 吉百利朱古力廠 tour係though邊度架?
而且ard幾多AUD???
thanks!





  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-09 13:35:00
norman ,
thx ! 加左短片好似好得意 哈哈 
abalone 試食加介紹好似每人 $70
新鮮的鮑魚好似幾百元左右 ! 哈哈
sorry i forget it ==.
k





  • 留言者: Norman Buffett
  • Email: @yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-09 11:24:00
Haha, very interesting video.  Thx.
How much?

沒有留言:

張貼留言