2010年2月27日 星期六

katie 生日派對@小遊艇 2010 !! (part II)

dears all,

    真的很感謝每一位好朋友仔啦 !!
    當晚影的相真的很美 見大家也玩得投入又開心 ^^
    忍不住要放多一點相片在blog 內 ~~
    
    哈哈 個感覺好似為donald jai 開party 咁 *****
    個蛋糕雖然細左一點 但也很可愛 ^^
    
    12人女子組
    
    7人男子組
    
    maggie + katie + janice + tobby + 新朋友仔 ^^
   
   我的好同事 !!
   
   很錫我的好朋友 謝謝寶寶為毛小姐準備的一切
   我知道你們很錫 想我開心
   謝謝你們 愛你們forever !!!!
   我們就像一家人
   
   謝謝kiki 哈哈 去澳門玩會戴住你送的necklace ^^
   
   謝謝你們
   maggie + katie + cora + kenny + carman 
   很掛念回AU 的cora !!! 要努力工作 
   下次到AU 再同你與kenny 玩過 ^^
   
   謝謝寶寶 my super lover on the earth !!!
   感謝你為我做的一切 !!!
   我愛你forever !!
   你所做的一切也是為我開心的
   感動了
   
   很高興有19位朋友仔一起唱生日歌 ^^
   感覺很幸福 ~~
   
   由katie 開始食donald jai sin !!!
   跟住我就分donald jai 比各位好朋友仔 哈哈
   
   已被呅的donald jai 哈哈
   哈哈 很鐘意呢張相 !!!
   
   謝謝寶寶送給katie 的
   
   
   很美的夜景
   近日愛上出海遊玩 吹吹海風 太好了
   
   太鐘意chris 的長烏黑秀髮 !!!
   
   katie + carman !!
   搞咩呢 哈哈
   
   polyU 社工系最強 !!
   
   很愛的新香水 !!! 
   謝謝my dear janice !!!
   i love u 
   ***************
   下場
   CWB 唱k 
 我們一行8人
   
   謝謝寶寶安排峰峰零晨去買花花給katie 
   很美的rose !!! love u 
   
   另外2位少爺唔知去左邊到
   其中一位已經飲太多 ..... 去左toilet =="
   
   donald jai 經過一整晚陪不同朋友玩 @@
   好dirty  ~~~~ 
   
   實在有太多 ... 太多靚相啦 !!!!!!!!!
   真的很想放多一點在blog 上 ~~~~~
   真的很開心有你們 ^^

   下次trip 再玩過 !!!

love,
katie 
   
   


  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-11 20:38:00
我係上網搵呀 我覺得我果日個3D cake 細左的... 麻麻地.... ~~  你可以打 "3D 蛋糕" 就有好多唔同既cake shop 比你揀 ^^ k





  • 留言者: Kyan
  • Email: resort72@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-05-11 18:34:00
hello ~ 你個蛋糕好得意 ! 我朋友好鍾意donald, 可以幫我問你朋友邊度買嘛?

沒有留言:

張貼留言