2010年2月7日 星期日

在tasmania 的第四天 ! (part I)

dears all,

   在tasmania 的第4天 !!! 是最驚喜及吸引的 !!
   想不到會是那麽精彩
   可以坐在船上直擊海獅 !!!
  絕對不是動物園看的被人困住 
  (哈哈 反而我地就是被困在船上 ^.^)

  
  一大早準備好心情出發 坐了大半個鐘從Hobart 港的wrest point 酒店出發
   到達碼頭 .... 發生咩事
   我們的16座旅遊車會上埋以上的大船 齊齊去另一個島
   哈哈 全個旅程都真係好relax 所以無咩用腦去諗諗去邊
   
   大家都落車 吸下fresh air ^^
   好大風 風景很美 !
   
   哈哈 M少 又幫我影左好多大頭相 =.=
   吹到我個face 無晒血色 ~~~~~
   不過background 會否濛左少少呢 @@
   
   就快到達這個 " 極少人的小島 "
   
   到達這個島後 .... 再要坐大半個鐘車程去碼頭 @@
   沿途也很美 陽光充沛 很可愛的羊羊
   大家放心 風景相會放大點給大家睇真的
   
   
   唉 全程自己都好似唔知發生咩事 悠悠閒 又唔多聽導遊講 ~~ 
   哈哈 不過咁都好呀 反而有意外收獲和驚喜 ^^

   
   單鏡機 Nikon D90 相片 
  
 
   



   
   
   終於都可以在無人的沙灘上寫字啦 **
   
   自拍一番 !!! 只是因為M少唔知去左邊到 (去左問人地我個團做咩 ^.^)

   < Bruny wildlife adventure > @ Bruny Island 
   
   我地呢班鴨仔團 平均年齡也是40-50+或以上
   又要行去碼頭 準備上快艇 出發
   呢海水清得有點誇張 
   如果是summer 的話 相信已經二話不說 跳左落水
   
   可以上船啦 !!!!
   
 
   咪睇我 好似好勇咁 .... 之後就冷到儍左
   
   我竟然係全團最細的女仔 M少是全團最細的男仔 哈哈
   跟住導賞員派我們每人2粒 "暈浪丸子"
   哈哈 每位公公婆婆也很合作食 .... 
   只有我地2個 "唔肯食"  哈哈 
   但又真係十分大浪 好好玩 儍妹仔又係到大叫 超興奮 !
  「經得起風浪」既我當然無事啦 ..... 
   最誇張是我仲可以在這 <超級大風到暈的惡X環境下訓著左 @@@@@>
   
   包到實一實 超級大風 超級寒冷 又著唔夠衫 =.=
   
   開了兩艘出海 !!
   
   連水底的生物都見到
   
   宏偉的感覺 相片也未能反映親眼見的景像 !!
   大自然的威大真的令人嘆為觀止
   
   山和岩石也很有攝人的感覺
   
   嘩 !!!! wowwwwww
   船長是將快艇加速 之後從左邊小窄道直入 
   超級興奮 仲玩左2次添呀

 


k
   
   
   
   
   

   
   


  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-10 11:28:00
moon,
塔斯曼尼亞都幾好玩 !! 支持 !!
謝謝你的留言 ^^
k





  • 留言者: moonchi
  • Email: evon.chow@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-10 00:19:00
very very nice views and you look cute!
am planning to go to Tasmania too!!! thanks for your sharing!





  • 留言者: katie
  • Email: mo_mo0301@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-08 21:44:00
norman ,  thx !! hope u like the sea view pic ^^ k





  • 留言者: Norman Buffett
  • Email: @yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2010-02-08 17:35:00
I love the sea view and the sheep

沒有留言:

張貼留言