2013年4月13日 星期六

快樂3月生日月。2星期美國夏威夷之旅。走進歴史書。珍珠港遊Pearl Harbor (part I)附地圖介紹及入場資料

天天下雨也不是味兒=.= 原來夏威夷的太陽伯伯沒有跟我回港呢。。。我的芳蹤消失了數天。。。跑了去玩是也 本來也打算昨晚出post 但臨時有朋友邀請外出晚飯 撰了我至愛的地方 我當然即應邀吧 哈。哈。談談天 飲飲酒 不亦樂乎 零晨才回家 很盡興吧 ! happy friday是這樣子快樂吧! 說回正題 有點懶惰出夏威夷post (扮忙中) 其實我真的很空閒 但又好似好忙般 不竟我也喜歡花大量時間訓覺吧...... 有朋友也問我為何用了「蝸牛」般速度出遊記呢>.< 實在很難答 因為那麽短時間再去 確實沒有太多旅𨘋觀光的遊記可以寫 ! 但如果大家不嫌我悶的話 我也有在夏威夷的生活記敍可以寫的 

上回沒有時間 (都不明白上回去12天都會沒有時間=.=) 參觀珍珠港 真的走寶了!!! 因為珍珠港比我想像中豐富及吸引 我徹徹底底地「愛上參觀軍營基地」吧!!! 太瘋狂了!!! 加深了我中毒的原因當然是上次也認識了的華籍美軍朋友 由他帶領及專人指導下 令整個「跳進歴史書」的部份更有趣 !!!!!! 當然也因為他持有「軍証」帶領 我也進入了軍營不同部份 真的名符其實的「私人導賞團」 但由於朋友穿軍服 未能與他一起合照 加上有特別的安排 所以也未能在此一一詳盡地寫在這兒 (始終美國的國土保安也十分嚴密吧!) 由於我太喜歡參觀珍珠港 所以我去了兩次 哈。哈。 

走進歴史書。珍珠港遊Pearl Harbor (part I) 


未睇相前 也希望提供遊覧珍珠港的資料 :


單張也有中文版 哈! 


整個參觀珍珠港部份分為4大活動 ! 由上至下介紹 
最上方 (好似白色盒) 的是阿里桑那號 USS ARIZONA MEMORIAL 當年日本軍炸美方阿里桑那號 死傷無數的軍船 船身仍在海中 可以在白色盒中看見 
每朝早上7:00開始派飛上船 。。。但我第二日早起去 職員話 6:45am已經派晒 >.< 所以想去參觀的朋友要再早一點吧 =.= (我果朝6:00起身 可惜夏威夷常塞車...都係登唔到船 唯有下次吧!) 免費派飛

第二 --> USS BOWFIN SUBMARINE MUSEUM & PARK
我第二日都有上到這個潛艇 好值得推介 收費 $10USD 

第三 --> BATTLESHIP MISSOURI MEMORIAL 
密蘇里號 當年日本無條件投降簽署文件就在這船上 要在珍珠港入口處買票坐專車入 package 連第四項活動在Ford island要$49UDS 好貴=.= 幸好朋友帶領我 大家明啦

第四 --> PACIFIC AVIATION MUSEUM PEARL HARBOR 
航空博物館 看戰機去 

總括來說就是以上4項活動 還有在珍珠港入口附有的戰爭博物館 免費的 也很值得參觀 播放很多不同日本軍當年偷擊珍珠港的歴史


珍珠港地圖 : 先到visitor centre 買票攞下小單張介紹 要進入去密蘇里號及航空博物館需要過去Ford island 島 只要買票後上美軍的旅遊巴就可以入小島 ford island其實住了不同的較高職系的軍人 有陸軍、海軍、空軍等 有軍pass都可以進入 即是話軍人、軍人家庭親人 或者持軍pass帶朋友入 我們就是這樣子入去的 ! 大興𡚒了 !! 

前往珍珠港 我們是揸車的 在夏威夷不揸車的話 我真的想像不到 。。。。如我上次話 Hawaii --> design by drive ... =.= 無車如無腳般可憐 .... 好似我咁出親街要找人車我出入 幸好人人一部車 

珍珠港好近夏威夷國際機場 ! 在左中方 !!!! 所以我在大島回檀香山時 幸運地在land時拍了幾張珍珠港的相片 !! 

第一天遊的行程 : 航空博物館 --> 密蘇里號 --> 戰爭博物館

珍珠港遊 : 第一站 pacific aviation museum 



朋友揸車 我們直入ford island 當然我還未知原來行程是這樣子 後來才知遊客要收費的 =.= 


小島環境很好 惜當日天氣麻麻地 ~~






身後方的是當然其中一沉船 猶他號紀念 被日本軍放bomb 






只是短短逗留十多分鐘拍拍照 走人 好大風又有點涼


向航空博物館進發 !


見到不同戰機 我就很興𡚒了 !!!!!!!!!!!! 




看我多麽的渺少 哈。哈


空軍機 雖已退役 但仍keep得很好吧 !




人類的科技真的很進步 當年已可以製造出那麽精細又堅固的戰機 !




好興𡚒呀 入去參觀玩啦 !! 我真的很幸運 ! 竟然咁都比我遇到男童軍活動 + 開放日 有美軍現場介紹 仲有不同的攤位玩 !!!!! 太幸福了


開放日有野玩都咁少人 這天還是星期六添呢 !!! =.=














現場有美軍介紹軍用扣 !




美軍教我扣左幾次 我終於親身完成到 !


成功了!!!!!!! 哈。哈。


軍用扣可以盛載到好重的貨品 !!! 打扙時就要靠軍用扣用空軍運送物資了!










現場有3個攤位給遊客做手工 ! 其中之一 又是我至愛的katie 空軍!!!!




有義工同我地一起玩 !! 


還有紙直升機 ! 


再跟小男童軍做小戰機 ! 


小小美軍努力中 ! 


還有展覧介紹海 陸 空三軍資料




上軍機 !!


看我玩得幾開心




嘩 放了50張相 ! 要下回再續吧 !!! 




  • 留言者: Angel
  • Email: angel04sky@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-18 11:04:08
嘩!真珍珠港現場睇,好震撼呀,真係不得了!





  • 留言者: 黃師奶廚藝小百科
  • Email: marblecw@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-15 14:47:38
睇你真係玩得好開心~!





  • 留言者: samwei
  • Email: samwei840@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-15 03:22:23
D 鎖鏈咁重, 你邊夠力呀





  • 留言者: 雀后
  • Email: kitva95@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-14 19:20:15
好詳細呀!





  • 留言者: 有希
  • Email: cheche324324@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-14 12:07:02
嘩... 唔得! 等我返去要show俾川老爺睇下... 佢一定流口水想去!





  • 留言者: 欣欣媽媽
  • Email: conniefung345@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-14 07:27:02
兩樣的博物館超好,知道更多航空和戰爭的歷史.手作做得靚.





  • 留言者: Mrs Cook 小花媽
  • Email: floraykau@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-14 00:18:47
寫遊記我都好龜速咖
珍珠港嘅歷史相當悽慘咖噃





  • 留言者: Pansy
  • Email: so_pansy@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-13 22:42:06
做完手工有得玩嗰度好呀!





  • 留言者: Double Iron Legs
  • Email: litzcheung@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-13 21:35:30
珍珠港就成日聽到,見到真實樣就係頭一次!多謝你嘅分享!





  • 留言者: 為食媽咪
  • Email: ungvaiha@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-13 20:23:52
確是難得的機會.
呢度去, 戈度去, 您條腰仔掂唔掂呀





  • 留言者: EE
  • Email: chansookyee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-13 19:12:53
遇啱開放日,多D野玩喎.

沒有留言:

張貼留言