2010年3月8日 星期一

泰國蘇梅群島之旅首站~ 海歐島 2007 !

dears all,

   是日翻開DVD 回顧一下與寶寶(4人行) 2007 泰國南部蘇梅群島之旅 !!
   我懷念的是當年的我們 簡單快樂 
   也是最寶貴的友誼 

   KOH-NANGYUAN (海歐島)        

 由曼谷開始經過六小時既旅遊巴加一個半小時既船程後抵達左蘇梅群島第一個目的 地。呢個地方共有三個小島,由三片沙灘連埋一齊,好似長洲既地形」。日間可以 見到好多大大細細既船係沿島對出海域,相信係一D潛水團,但島上既人寥寥可  數。比較多人既時間(11-4PM)可能全島加埋都不過30人,四點過後D DAY TRIP走 哂就只剩下住NANGYUAN RESORT既人,當然我係其中一個啦!到夜晚時份個 個夜空我敢講係香港一世都唔會睇到咁燦爛,聽住海浪咁係沙灘旁睇星星,簡空係    人生一大樂事。到清晨,由於潮漲關係,連接中島既沙灘變成只可以讓一個人身        位穿過,又有另一番味道。

 (以上的一段是copy from 寶寶的 嘩哈哈 ^^)

   
   在我們房間一開門拍的相片 
   我愛住在海邊 感覺無拘無束
   我愛聽著海聲   感覺與大自然融為一體
   我愛游在海水中 感覺與魚魚同行
   我愛 ...................... 陽光與海灘吧 ^^
   
   太美的景像
   
   主島的resort restaurant + 接待處
   
   我們就是住在這些小屋仔 ^^ 
   
   水清沙幼就是在這裹 !!
   
   很喜歡工作人員將沙灘chair 排得很整齊 ^^
   
   哈哈 當年小肥妹仔的我 .... =="
   經歴完2月thai trip 後 .... 3月尾再與寶寶到華東 .@@
   肥上+肥 ......... 同年未減磅.... 11月再到歐洲 ...................
   
   整個下午也在影影影 ...... 其實都好熱 @@
   原來當年好長的曲髮 哈哈
   
   我和寶寶帶了浮床去玩 @@ 
   
   
   我們的D6 小屋子 ****
   
   不同的角度也是很美的
   
   
   
   日落餘暉影照幼沙下 更顯得金金閃閃
   
   日落時的美景
   大家也知道katie 很愛日落美景
   去到邊也要欣賞sunset !!!!!!!!!!!!!!!!!!
   
   **** 
   最搞笑是
   媽咪又長途電話追蹤我們
   最後由媽咪用電話與waiter 對話 幫我們點餸
   哈哈 

   真正做島主的滋味 !! 
   今日與寶寶一邊看相一邊傾電話 
   我們一起笑著說當年的我們吧 ~~~~~
   回憶永遠是最美好
   怎樣也帶不走 ^^

   
love,
katie 


   
   
   
   
   

沒有留言:

張貼留言