2011年12月11日 星期日

我的畢業相 round 2 (3/12/2011)

我又潛左水好幾日 ~~ 

無辦法啦 ~~~ 又走左去做「織女」 !!! 

今日星期日長征地「抗戰」織左5個鐘左右 ~~~ 

正式收爐 @@ 我要休息啦 ~~


明年再上堂啦 我實在頂唔住 加上下個星期去旅行

仲有個多星期留港 極及咁忙碌 !! 

天呀 !!! 

一年我只會容許自己忙一次咁大把 ~~~~ 

如果唔係我諗我升左天 變天使 ~~

每年聖誕去旅行前都係咁忙 @@ 

我想焗薑餅人曲奇呀 只可怕因為忙碌而被迫放棄 ~~~

好啦 ! 嘆氣完 放的畢業相比大家睇 (因為時間關係 只放手機相 !) 見諒吧 !!



媽咪送我的太陽花 我愛細細束的花 (因為我人仔細細 攞太大束遮左我個人 @@)



我的同組同學仔 每個project 都係一齊 哈哈

班長仲送我一支畢業公仔筆添



17th 畢業禮開始 !! 



department head 同professor 的合照 

果日係第一個寒冷天氣警告 ~~~~ 果朝得10度 我就係咁樣吹下吹下

果日已經有點病病地既感覺 ~~

好彩回家訓下 再食粒藥 第二日好番 ^^



我的好朋友clara 



仲有可愛的史迪仔 哈哈



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

有時間再放單反機既相比大家睇啦 ~~~ (睇怕都無時間 .. 去完旅行後 ... 又要努力打遊記相 嘩哈哈)






  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言