2016年12月1日 星期四

[冬日暖笠笠煲仔飯系列]。咸魚肉餅煲仔飯 (附食譜)

12月啦~!!!! 我很喜愛的月份來臨 最後倒數我的結婚一周年 嗯!! 很感恩呢 [淚奔] 我快做了人妻一年啦!! 這個12月真的是「快樂又忙碌」過幾天就飛米國先預早慶祝聖誕 再在聖誕節期間慶祝結婚周年~ 很豐富的節目呢~~ >.< 所以趕快多出食譜分享吧! 繼上次LC花花淺煲的排骨煲仔飯後 再來咸魚肉餅! 老公很棒場呢

咸魚肉餅煲仔飯

香噴噴的咸魚香 是我的好媽媽買的梅香咸魚~
(一年也沒有2次吃咸魚 但煲仔飯又點少得這款呢) 
媽媽幫我剁的肉餅 好味!

做法和之前的煲仔飯份量和時間差不多!

材料 *****

梅香咸魚1少件
肉餅$25
肉餅醃料: 少許鹽粷、糖、胡椒粉
(由於咸魚咸味濃 故肉餅醃料可減少)
薑片2-3片
蔥花少許
米1杯半
水1杯半 (1:1 比例)

做法 *****

1. 米沖洗後加入鍋子中 加入1杯半水準備, 咸魚用食水沖洗後用廚房紙徹底印乾, 薑切絲, 蔥切粒, 肉餅先醃半小時或以上備用

2. 鍋子用中火加熱(不用加蓋)至起魚泡眼, 用筷子搞搞防黏, 加入肉餅鋪上,再鋪上咸魚及少許薑絲, 中細火加蓋煮5分鐘後關火, 不用開蓋焗煮半小時

3. 開蓋時, 加少許煲仔飯豉油及蔥花

更詳盡圖片食譜 請click以下 排骨煲仔飯食譜^^
http://katieworld0301.blogspot.hk/2016/11/lc.html


快手快腳又一餐呢^^

>>>>>>>>
同場加映

冬季款夾夾耳環 是毛毛球 很可愛呢

聖誕的紅色LC星星 很可愛呢!

朋友窩心的日本手信呢!

感謝green common送上的窩心食品!





沒有留言:

張貼留言