2010年9月19日 星期日

台式滷味雜錦煲

dears all,

    滷味雜錦煲

   
前天去左油麻地睇醫生,等到我儍左 ~~ 真係火到黎
 ~~ 唯有去隔黎永安下層既超市行下,因為有好多台灣食品買 !!

   
見到包滷味包幾吸引,仲只係 $12 內有3包,當然買回家試下啦 ^^ 

之但係 ~~~ 整得無相中咁靚 ~~ 不過好香,似藥材味 ~~ 我估加左花椒8角味 !! 

  
初時個顏色比較淺,lowB既我不停係到用筷子整下個滷味包 ... 搞到最後爛左 ... 要開多包 .... 哈哈

不過,我都係鐘意食番淘X既支裝滷水汁 ~~ 好似啱我口味的 ^^

做法 ****

1/. 先準備材料 : 8隻雞翼洗乾淨、熟雞蛋4隻、硬豆付1份

2/. 加4碗水先煲至滾,加滷味包包及其他材料,加1茶匙生抽及老抽,冰糖2小片,煲約45分鐘,即成 

其實我仲買左茶葉蛋包,下次可以試下整 !!





沒有留言:

張貼留言