2009年11月14日 星期六

love u mum forever !!

dears all,


    這個星期katie 都很忙碌 .. 但也希望時常update 自己的近況


    分享多一點快樂 , 亦相信快樂與開心是可以感染的!!


    昨日放工先學化妝仔..... 第一次學整假眼捷毛 ..... 初時有點不習慣呢


    化妝都整左個多鐘 .... 苦了媽咪等katie ..... 結果細佬已食完飯走回家了


    媽咪話化到katie好大個女 其實自己都不是太習慣 不過真係化得幾靚呢


    買左少少新產品 !


   


    katie條珍珠鏈.... 個扣壞壞地.... 攞番去整 .... 點知sales話要整2個多月 !!


    唔係掛....... ==. 佢話要攞番去英國整..... crazy.... katie真係唔信....


    結果買左一條新的... 可以x'mas 用 哈哈 !! 最近喜歡買絲襪仔


    又買了一對新的 同一個牌子 媽咪都話靚呀


    最 ...... 最....... 最驚喜是在open 餐廳見到契媽 n 家姐 !!!!!!!!!!


    嘩 ... 真的是一個 big surprise !!! 4人一起食晚飯 !!


    so sweet !! 好享受與長輩一起時的感覺 好溫馨 好窩心


    大家都好鍚 katie !!

    


    陪媽咪去買衫 因為前前天買衫後 有cash coupon 回贈


    可以現金取六百幾元貨 哈哈


    好開心媽咪可以揀到一件靚靚褸 今日去飲可以著 ^^


    回家後 雖然已經11點.... 但媽咪都陪katie玩試新衫遊戲 !!!!!!!


    結果玩到12點幾先捨得去沖澡............. =="


    試左近排新買的連身裙 可以x'mas 去街著 ! 媽咪好鐘意katie著的look


    katie 問媽咪 " 媽咪 , 你鐘意宜家成日扮靚 買野又開心的我 ....


                         定係早前日日都唔開心的我 ! "


    媽咪回答  " 我當然係鐘意宜的你啦 ! 雖然你成日買野扮靚洗$


                      但係一定係鐘意一個開心的你啦 ! 因為唔想見到你唔開心


                      有人蝦你 ! "


    其實katie宜家用文字表達都覺得眼濕濕 好窩心 好感動


    因為覺得可以同媽咪好親密的關係是一件好難得的事 我地係咩都可以講


    媽咪  我愛你 !


    謝謝媽咪係katie 人生的大谷底中 也默默支持我 ! 我是感受到那份溫暖的


    我與媽咪最近因為一件開心事 令我們二人關係進一步提升


    最近當katie一有少唔開心  媽咪就會好緊張 !


    我真心感受到媽咪很在乎自己  好希望katie 幸福快樂 !


    謝謝有這個平台給katie 抒發一點感受呢


 


love,


katie




  • 留言者: Terryui
  • Email: yui1218@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-11-14 15:16:00
你要多D錫媽咪!!每個人都想見到日日開開心心的KATIE!!





  • 留言者: SkyBlue
  • Email: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-11-14 14:32:00

大家記住要為電腦做好網絡安全措施,小心保護個人資料,以免不法分子及黑客有機可乘。如果想知道更多有關善用互聯網的資訊,可以來http://be-netwise.hk/看看呢!

沒有留言:

張貼留言