2009年11月5日 星期四

katie與媽咪美好的時光 !!

dears all,

    各位 大家好嗎 !! katie琴日放工又出動
    今次對象是katie最親愛的好媽咪  ,, 等我介紹一下媽咪先
    katie's 媽咪同katie關係好closed 
    katie基本上每日在返工時間抽空打電話比媽咪 
    因為好掛住媽咪 好鐘意同媽咪傾計 ~~
    我地最大既共同嗜好 ------> 行街買衫 !!
    我地係可以咩都講 晩晩都要抱抱媽咪先訓覺

    琴日媽咪係katie未到達前已買左一大袋戰利品啦
    好彩媽咪好好咁陪番katie買裙仔
    那份感覺好溫馨 好甜密 !! 
    最後katie買左一條好靚靚既黑色連身裙+白色t-shirt 裙仔
    媽咪同我一齊揀衫仔 裙仔 
    仲會坐係fitting room 外等我試
    連sales 姐姐都忍唔住話 我同媽咪關係好好
    好開心聽到人地咁講
    最後等埋伯娘+至愛的家姐winnie一齊食日本野
    最愛的肥牛 !! 正呀 !! 

    後, 到哥哥的鋪頭買衫仔 !!
    邊行邊傾計 真的好開心 
    
 

   我地竟然行行下街 連kitty 精品鋪都唔放過 !!
   見到左手邊的可愛小袋仔  媽咪同katie都好鐘意呀
   我地兩個都好lowB咁買左 哈哈 
   睇下跳跳虎幾開心 ^^
   跳跳虎+donald仔幾開心 因為佢地兩個沖完白白 
 之前donald仔陪katie去完旅行後
   變左一隻泥鴨 ......... ^.^

 


 本來前早好比心機玩牧場物語game...... NDS版
   哈哈 不過自從去完泰國回港後 好似一直都好忙呀
   忙到去澳洲前都好似無停過咁 .... 所以
   今晩決定玩玩遊戲機 ^^
   
   好開心呀 !! 聽日請左一天holiday ~~ 
   行程仍然十分BC !!!!

   好期待my best best friend JANICE big day 
   wedding party on sunday !!
   琴日攞左katie條靚靚淺green 色長裙仔 ~~
   katie n janice 呢幾日都密密傾電話 !! 
   janice 放心吧 星期日一定會好順利
   janice 一定是最美的幸福新娘子 ^^
   katie為你送上最大的祝福

with love,
katie 




沒有留言:

張貼留言